Alla inlägg under september 2008

Av fiffi90 - 11 september 2008 21:23

i onsdas (den 10/9) träffade jag micke. allt verkade ok, jag skulle göra en frågeställning bara, fortsätta jobba med hajken. vi kollade av lite med hajken och de verka de ok .


Nu har jag blivit tvungen att ändra datum från den 27-28/9 till 11-12/10 pga att de blev lite tidsbrist och krock med en annan grej. så nytt datum har blivit den 11-12 /10

annars har de inte hänt så mycke de sista dagarna... har jobbat med inbjudan och frågeställningarna...

Av fiffi90 - 8 september 2008 22:05

I dag har jag funderat lite på aktiviteter jag vill ha på hajken. jag började även spåna i lite ideer på mat, men insåg att denna hajk får man ta med sin egen mat. jag kommer därimot att sörva med vatten. jag kollade lite på vart jag vill vanda... och insåg att jag vill gå en bit på "etap 4" på tjustleden, som är ca 2 mil sammanlagt jag kommer reka denna vandring nu i helgen eller helgen efter det.

hmm har jag kommit på nått mer i da? nee.. tror inte de.

Av fiffi90 - 7 september 2008 22:13

Då har jag suttit och funderat en hel del och insett att den första hajken ska vara en vandringshark på tjustleden över en natt i vindskydd.

det kommer troligen bli den 27-28/9 och går inte de datumet så blir det den11-12/10.

jag har inte bestämmt sträcka eller var på tjustleden... men jag har börjat på en inbjudan och bett seniorgruppen hjälpa mig att sprida inbjudan när den är färdig.


då var projektet i gång =)

Av fiffi90 - 3 september 2008 19:40

Nu har jag äntligen kommit på och bestämmt mig för att planera hajker. jag har fått mitt pa godkännt av skolan och jag har även fått en handledare! =)

I dag träffade jag Mikael och vi kollade av lite vad jag hade för ideer och vad som var rimligt och så. Allt verkade bra tyckte jag. vi kom fram till att det vore bra om mina hajker är denna termin för att slippa stressa i slutet av projektet.

Min första hajk kommer nog få vara ganska snart innan det blir allt för kallt och den längre hajken blir närmare vintern då jag hoppas kunna ha vinteraktiviteter (det blir med andra ord en hajk där vädret bestämmer aktiviteten! (spännande!)) Vad finns det mer att säga... nja tror inte de va nått mer...

Ovido - Quiz & Flashcards