Alla inlägg under februari 2009

Av fiffi90 - 24 februari 2009 08:56

hej

tänkte bara säga att jag fortsätter med min "lathund" och filar på texten som jag redan har och sörsöker skriva mer på de kapitel jag inte har. Jag försöker jobba lite varige dag. Jag har fortfarande inte kommit på något namn till "lathunden", men som du sa bör jag nog komma på något bra.


de va allt.

Av fiffi90 - 10 februari 2009 21:13

tjoohopp!


förra veckan var jag och lyssnade på hur rapporten skulle skrivas, känns som att det gjorde att jag vill jobba på lite, för att jag insåg att det kommer ta lång tid att skriva den....


i går hade jag möte micke, vi kom fram till att jag skulle fortsätta med "häftet". Så i går satte jag mig ner och skrev lite och har suttit en stund i dag också, så nu är 2 "kapitel" nästan fördiga (behöver finslipas, men jag har "stommen")  Ja, jag ska försöka pilla lite varige dag med projektet fram till lovet, och sedan fortsätta i samma stil efter, får se om den taktiken funkar ;)   tror att det var allt.

Ovido - Quiz & Flashcards