Direktlänk till inlägg 10 februari 2009

på gång =) små pepp

Av fiffi90 - 10 februari 2009 21:13

tjoohopp!


förra veckan var jag och lyssnade på hur rapporten skulle skrivas, känns som att det gjorde att jag vill jobba på lite, för att jag insåg att det kommer ta lång tid att skriva den....


i går hade jag möte micke, vi kom fram till att jag skulle fortsätta med "häftet". Så i går satte jag mig ner och skrev lite och har suttit en stund i dag också, så nu är 2 "kapitel" nästan fördiga (behöver finslipas, men jag har "stommen")  Ja, jag ska försöka pilla lite varige dag med projektet fram till lovet, och sedan fortsätta i samma stil efter, får se om den taktiken funkar ;)   tror att det var allt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fiffi90 - 16 september 2009 22:33

   När jag först flyttade hit så bodde jag i denna söta stuga (Tack för att jag fick bo där!!!)            Nu bor jag i delad lägenhet med trevliga människor!   Sedan jag flyttade hit har jag även hunnit med några mysiga mat- och fi...

Av fiffi90 - 15 september 2009 22:39

Som ni kanske vet så har jag nu flyttat till ny stad och ny lya. Trivs jättebra här i denna vackra stad med helt underbara människor. Innan använde jag denna blogg som en loggbok till mitt projektarbete, men tänkte nu använda den så att ni kan få vet...

Av fiffi90 - 23 april 2009 07:03

hej! i dag ska jag träffa micke igen och förhoppningsvis å svar på mina sista frågor. I veckan har jag jobbat på med rapporten och det är nu bara anslutningen kvar att fila på. jag ska även fixa med att skriva ut den och lägga till bilagor och liknan...

Av fiffi90 - 20 april 2009 23:05

Hej!   I förra inlägget glömde jag säga att jag pratade med vaktmästaren innan lovet. Han sa att han kunde hjälpa mig efter lovet.   Under lovet har jag jobbat en del med rapporten.   I dag träffade jag Micke och han fick se över de delar jag ville ...

Av fiffi90 - 15 april 2009 23:23

hej hopp! på måndagen innan lovet träffade jag micke. allt verkade bra. micke kollade upp så att vaktmästaren kan hjälpa mig men häftet. annars skulle jag bara fortsätta jobba. nu har jag jobbar på en hel del. i stort sätt har jag slutsatse...

Ovido - Quiz & Flashcards