Alla inlägg under april 2008

Av fiffi90 - 27 april 2008 12:30

nu har jag snackat med min idrottslärare  (anna på björkö) som gav mig en hel del information om projektet... så jag har insett att jag vill antingen testa på dans (som träningsform) eller testa på någon annan träningsform. jag vill ägna mästa tiden till att träna för att sedan skriva rapporten.. då är frågan vad vill jag göra? och hur många timmar kan jag få ihop under hösten genom denna träning? så nu måste jag kolla vad det finna i staden att göra, och när jag kommit fram till vad jag vill göra så måste jag kolla att dom kan ha en "andra hanledare" som är "sakkunnig" (eller vad man ska säga) som min handledare kan snacka med och så... ja... då var det bara att kolla vad staden har att erbjuda, som jag är intresserad av....

kram

Ovido - Quiz & Flashcards