Alla inlägg under mars 2008

Av fiffi90 - 14 mars 2008 21:58

jahopp i dag fick jag reda på att jag måste kolla upp vad det är som gäller för "regler" på nya skolan för PA... men bla så tror jag att man måste koppla arbetet till linjen.. vilket gör det svårt för mig att nu ens fundera  eftersom att jag inte vet vad jag kommer gå... ååå jag som vill börja NU.... ja ja de e vell inte så mycket att göra nått åt... de e vell bara att låta tiden gå tills man får reda på nått...


kram på er alla!

hej

Av fiffi90 - 13 mars 2008 18:24

hej!

jag har startat denna blogg så att jag kan använda den som loggbok i mitt projektarbete.

jag har ännu inte bestämt vad jag ska arbeta om... men det beror lite på hur det blir med bestämmelser och så. men om det blir som de ser ut nu så vill jag jobba självständigt med någonting fysiskt eller estetiskt (eller möjligtvis teckenspråk eller liknande.. men jag tror de blir för teoretiskt...) som sagt jag har lite olika funderingar... vi får vell se vad det blir...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards