Alla inlägg under maj 2008

Av fiffi90 - 30 maj 2008 13:23

jag gjordeen planering för teckanspråk.... men den godkänndes inte..


jag får nog vänta till efter sommaren men att bestämma pa. för då vet jag ju vad jag ska gå och lite så. och så kan jag fundera under sommaren.


bye // frida

Av fiffi90 - 23 maj 2008 08:53

jag har funderat många gånger fram och tillbaka, jag har ju varit inne på att göra något innom idrott, men har inte hittat något eftersom jag måste ha någon som kan intyga att jag gör det jag gör å då bör man ju testa en sport eller liknande. så då kom jag på att jag kanske kan ha som projektarbete att läsa kursen "teckenspråk" under indvalstid  (utanför schema).

så nu måste jag skriva ett pa-planering och maila till rektorn och se om han godkänner den . // fiffi

Ovido - Quiz & Flashcards