Alla inlägg den 17 september 2008

Av fiffi90 - 17 september 2008 22:30

Jag har nu skickat inbjudan till många av mina vänner och bett dem maila vidare. har har lite funderingar på hantverk/märke till hajken. jag ska ut och kolla vindskyddet på lörda och vandra hela sträckan på söndag.

Jag har även funderat på den andra hajen... om man skulle ha den på höstlovet.... ska spåna lite mer på den iden... då får jag nog inte så mycket vinterväder... men jag får fixa nått....



//fiffi

Av fiffi90 - 17 september 2008 22:29

hej
 ännu en datumändring på hajken... vi flyttade på ett kalas så, så nu är
hajken spikad den 4-5/10. jag var dessutom på hajk i helgen (tre-ma-ha)
och spred information om min hajk. har jobbat lite med min inbjuda, det är
bara bilder som ska till annars är den färdig att skickas. Sista datum för
anmälan är den 28/9 lite sent jag vet... men folk måste få lite tid hemma
å fundera om de kan komma å så... jag har även funderat lite på parkering
av bilar om vissa kommer i sådana...
// fiffi

Ovido - Quiz & Flashcards