Alla inlägg den 30 oktober 2008

Av fiffi90 - 30 oktober 2008 10:29

tjoo


den 15/10 träffade jag micke och vi kollade igenom en del bilder och delar av filmen. allt verkade bra. så nu vaer det bara att fokusera på nästa hajk.


jag skickade nyss iväg inbjudan.  som jag sagt innan så har jag redan an anmäld.


ja har en preliminär strecka att gå första dan (har gått den tidigare) och andra dagen går vi raka vägen till stationen. vi kommer äta på vägen första dagen.(deltagarna tar själva med sig mat)  när vi kommer fram blir de lite "fri tid" och sedan blir de ev aktiviteter runt "sovplatsen" troligen i form av femkamp eller annan sorts "stations"aktivitet.  Om jag får låna överraskningen av skolan så blir det överraskning på kvällen.


jag har ett tema på hajken, temat är jul. jag har även bett deltagarna att klä ut sig till något som passar temat.


da va allt för denna gång. 

Ovido - Quiz & Flashcards