Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av fiffi90 - 9 oktober 2008 18:21

tjoo


tänkte bara skriva upp vad jag hitils kommit på ska vara med i min "lathund"

  • inbjudan - vad ska den innehålla?
  • val av dag -se till att den inte krockar med något annat
  • vilken ålder? anpassa aktiviteterna där efter.
  • vilken sorts hajk? cyckelhajk, filmhajk, vandringshajk, kanothaj, miniorhajk, halloweenhajk, julhajk det finns massa olika vad ska just din hajk handla om? vad ska man göra? har den något tema?


jag vet att man i sin loggbok ska skriva hur mycket tid man jobbar och så... men de går inte, jga tänker hela tiden på mina hajken och kommer på problem , lösningar till problemen , planerar och kommer på ideer. så att sätta en konkret tid på hur länge jag jobbat kan jag inte säga.

Ovido - Quiz & Flashcards