Alla inlägg den 1 april 2009

Av fiffi90 - 1 april 2009 21:03

hej hopp!


Nu har det hänt en hel del på min rapport =)


I måndas var jag hos micke, då hade var jag nästan klar med metoden. vi diskuterade häftet och hur det skulle bindas ihop. mitt problem är att jag behöver kunna skriva ut dubbelsidigt. Micke lovade att kolla utt skolans tillgångar när det gällde detta och jag skulle exprimentera lite med min skrivare hemma och se hur de går.


Efter träffen i måndas har jag pratat och mailat anders-peter om min muntliga redovisning. Jag har även läst igenom häftet en hång till och gjorde lite ändringar. När det gäller rapporten så är min första version av metoden klar. jag har även börjat få struktur och idéer på vad jag ska skriva i bakrunden och slutsatsen. jag har även försökt formulera ett syfte.


nu ska jag jobba på så mycket som möjligt tills på månda med dessa bitar.



Ovido - Quiz & Flashcards