Alla inlägg den 23 mars 2009

Av fiffi90 - 23 mars 2009 18:23

Tjoo!


förra veckan gick ju inte så bra... Men jag satte mig ner och gjorde färdigt häftet som jag nu döpt till "hajk". I dag var jag hos micke och visade häftet, han verkade nöjd, får se vad han säger efter at ha läst det. Jag visade även hur långt jag har kommit på "metoden" på rapporten, och frågde om det var det han hade tänkte sig.


I dag har jag fortsatt jobba med rapporten och "metoden". Det rullar på bättre nu när jag kommit en bit på vägen i alla fall. Det är mycket på "metoden" kvar men mitt mål är att jag ska bli klar med den tills nästa månda, så jag får lägga på ett kål!


Micke och jag diskuterade även min muntliga redovisning som jag måste säga till program ansvarig hur jag vill göra och så.


då var det bara att fortsätta skriva... =)

Ovido - Quiz & Flashcards