Direktlänk till inlägg 31 januari 2009

nu är det dax att börja jobba med det skriftliga!!

Av fiffi90 - 31 januari 2009 14:31

hej hopp!


som jag berättat tidigare har jag ju börjat lite med " lathunden". jag tänkte att det kunde vara bra för dig mike att se vilka punkte jag hade tänkt ta med (detta är dock bara ett förslag, och vi får se hur de blir när jag har satt igång på riktigt och börja skrviva). Vore bra om du säger vad du tycker om dem..


*        inbjudan - vad ska den innehålla?

*        val av dag -se till att den inte krockar med något annat

*        vilken ålder? anpassa aktiviteterna där efter.

*        vilken sorts hajk? cyckelhajk, filmhajk, vandringshajk, kanothaj, miniorhajk, halloweenhajk, julhajk det finns massa olika vad ska just din hajk handla om? vad ska man göra? har den något tema?

*        Vara två  - myndig?  Du har ansvaret

*        Mål med hajken?

*         I fall att något händer

*        Mat- alergier, vegetarian  - vem fixar?

*        Sjukdommar ep något man bör veta om deltagarna


(denna lista kan vara lite svår att förstå eftersom den mest är skriven som ett kom-i-håg till mig)


jag har dessutom funderat lite på hur jag ska "knyta ihop" häftet, och kom fram till att det skulle vara snyggt och ganska smidigt om man kunde göra ett "spiral-häfte" (man binder ihop häftet med en spiral och om det är möjligt ha en plast som första och sista sida för att skydda häftet) jag kan ta med och visa vad jag menar när vi ses nästa gång. för att kunna binda in häftet på detta sätt krävs och spiraler och en "apparat" som fixar hålen att fästa spiralen i, hoppas skolan har en sådan, annars får jag kolla på min förra skola, eller komma på någon annan idé.


Som sagt nu måste jag ta ett kraft tag och sätta i gång med "lathunden", som jag för övrigt hade tänkt lägga upp som en "tipps inför att planera hajker" eller liknande.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fiffi90 - 16 september 2009 22:33

   När jag först flyttade hit så bodde jag i denna söta stuga (Tack för att jag fick bo där!!!)            Nu bor jag i delad lägenhet med trevliga människor!   Sedan jag flyttade hit har jag även hunnit med några mysiga mat- och fi...

Av fiffi90 - 15 september 2009 22:39

Som ni kanske vet så har jag nu flyttat till ny stad och ny lya. Trivs jättebra här i denna vackra stad med helt underbara människor. Innan använde jag denna blogg som en loggbok till mitt projektarbete, men tänkte nu använda den så att ni kan få vet...

Av fiffi90 - 23 april 2009 07:03

hej! i dag ska jag träffa micke igen och förhoppningsvis å svar på mina sista frågor. I veckan har jag jobbat på med rapporten och det är nu bara anslutningen kvar att fila på. jag ska även fixa med att skriva ut den och lägga till bilagor och liknan...

Av fiffi90 - 20 april 2009 23:05

Hej!   I förra inlägget glömde jag säga att jag pratade med vaktmästaren innan lovet. Han sa att han kunde hjälpa mig efter lovet.   Under lovet har jag jobbat en del med rapporten.   I dag träffade jag Micke och han fick se över de delar jag ville ...

Av fiffi90 - 15 april 2009 23:23

hej hopp! på måndagen innan lovet träffade jag micke. allt verkade bra. micke kollade upp så att vaktmästaren kan hjälpa mig men häftet. annars skulle jag bara fortsätta jobba. nu har jag jobbar på en hel del. i stort sätt har jag slutsatse...

Ovido - Quiz & Flashcards