Alla inlägg den 13 november 2008

Av fiffi90 - 13 november 2008 21:53

tjosan hoppsan!



Jag har funderat lite mer över min kommande hajk, jag har tänkte gå en sträcka första dan (genom skogen å lite) sedan kommer vi fram till N******** någon gång under eftermiddan kvällen (vi äter mat på vägen). När vi kommer fram hade jag tänkt ändra min plan lite, i stället för stationsaktivitet tänkte jag att eftersom temat är jul och det dessutom är första advent på söndan bör vi ju ha lite pepparkas bak, leka lekan "slå-tärningen-klä-på-sig-äta-choklad-leken", mysa framför elden, och ha jultema på överraskningen. Ska komma på nån sorts lycktspår skulle ju vara mysigt... (och perfekt ställe att ha det på). har hittils fått tre anmälningar och en "intresse-anmälan".


de va allt för denna gången, ska skicka ut en inbjudan igen så att folk inte glömmer bort min inbjudan (eftersom jag var ute i god tid denna gång)

Ovido - Quiz & Flashcards